fredag den 9. marts 2012

Razer blade bærbar

Verdens første ægte Gaming Laptop er her. Nej Nej Nej, jeg siger ikke, at det er verdens bedste gamer computer men det gør selskabet der har lavet Razer Blade, der siger dette. Hvad skal jeg sige? Skær Talk, Lad os Tjeke det ud!
 Før vi begynder må jeg sige, at Razer Blade prisen er 15000 kroner. Vi vil holde dette i tankerne, mens vi tjekker hver enkelt afdeling ud.
 Først og fremmest, hvis Laptop Selskabet siger, at det er beregnet til spil, bør den være tynd og nem at bære dvs ikke pladskrævende.
Razer klinge er tyndere end en tommer (0,88 cm i højden), 16,81 cm i bredden, 10,90 cm i dybden og den vejer mindre end 7 pounds, hvilket er rart når man overvejer det er en gaming laptop.
 Processoren på razer bladet er den bedste processor på markedet, i det mindste del, hvad virksomheden siger. Det er uden tvivl en dyr men problemet er, at dens dual core. Her er processoren spec: I7-2640M dual core-64 bit processor (2,8 GHz / 3,5 GHz). Når, dette måske den bedste dual core processor, men det vil stadig ikke ha en chance mod en quad-core.
Helt ærligt ville jeg forvente en Quad-core hvis jeg kastede 15000 Kroner på en bærbar computer. Under alle omstændigheder stadig en ordentlig processor.
 Nå, lad os komme til den vigtigste del dvs GPU.
Razer vingefunktioner NVIDIAs Optimus teknologi og næste generation af NVIDIA ™ diskrete GPU (GT 555) med 2 GB dedikeret GDDR5. Grafikkortet vil håndtere alle spil uden problemer. Det er nok det bedste du kan få, så 5/5 i GPU afdelingen.
En 8 GB 1333 MHz DDR3-hukommelse findes på Razer Blade, sammen med 320 GB lagerplads. 320 GB? Ja, chokerende er det ikke? Dette er absolut skuffende, de bør i det mindste tilbyde en TB, som om det er 15000 Kroner vær.
 Det giver også en 17,3 "(diagonalt), 16:9 format, 1920 × 1080 LED-baggrundsbelyst display sammen med standard HDMI-udgang, 3,5 mm lydudgang, 2 USB 2,0 port og en USB 3,0 port.
 Der er ingen info om batteriet endnu, men jeg tvivler på, om det vil være gode på grund af alt det kraft under hjelmen.
 Okay, det er de funktioner, du kan få på nogle andre bærbare computere, men en utrolig fantastisk træk af Razer Blade, som du ikke finder nogen andre steder er det touch screen panel i højre side af tastaturet, hvor du normalt en finde NUM-Pad.
Den har indbyggede touch-skærm og knapper med LCD-skærme, som gør dine kommandoer og færdigheder ved hånden.

LCD-skærme har to tilstande, en til dit spil information og den anden tilstand, hvor det fungerer som en multi-touch-panel. Amazing, Innovative, Awesome! Men kilder siger, det er den eneste grund bag 15000 Kroners pris, denne ting tager næsten 5,5920 Kroner til at passe ind i Razer Blade. Er det det værd? Har vi nogensinde brugt det Num-Pad-området, mens vi leger? Jeg er kun generet om "WASD" i en første person skydespil. Anyway, +1 for innovation.
 Nå, det tid at afslutte ting. Hvad vi kunne lide og hvad vi ikke lide.
Likes:
Tynd, Portable, Awesome GPU, Innovative Touch Screen Panel, Decent display.
Kan ikke lide:
Bare 10000 kr er nok til at købe den, Dual-core processor, prisseddel på 15000 kroner ... tager gas de på mig?
15000 kroner. er bare for meget for enhver gadget. Uanset specs, tænke eller tykke, bærbar eller omfangsrigt.
 Jeg ved ikke, hvad er skaberne af Razer Blade sigter til, i en tid, hvor spillekonsoller starter fra 15000 kroner, kan jeg ikke se folk, der køber denne laptop.
Selvom jeg har et SONY PS3 med en SONY BRAVIA HDTV, vil jeg gemme pengene til en anden god gang.
Jeg ville ikke anbefale den til nogen der ikke bruger computeren så meget
God men Overprised!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar